
CHATENET

historia marki
popularne modele samochodów
i inne informacje...

Chatenet to włoska marka samochodów, która skoncentrowała się na produkcji samochodów osobowych, dostawczych i przemysłowych. Historia marki rozpoczęła się w 2004 roku, kiedy firma została założona w mieście Chatillon w regionie Piemonte w północnych Włoszech. Od tego czasu firma stała się jednym z liderów prywatnych producentów samochodów osobowych we Włoszech.
Chatenet oferuje szeroką gamę samochodów. Wśród ich samochodów osobowych znajdują się trzy popularne serie: Chatenet Barooder, Chatenet Style i Chatenet Media. Chatenet Barooder składa się z sześciu wersji samochodu o małych rozmiarach i zużyciu paliwa od 4 – 6 litrów na 100 km. Chatenet Style to samochody klasy średniej i luksusowe. Chatenet Media został zaprojektowany z myślą o rodzinach i składa się z samochodów o średnich wymiarach wyposażonych w duży bagażnik.
Chatenet produkuje także samochody przemysłowe, które są przeznaczone do transportu ciężkiego ładunku. Są one zaprojektowane z myślą o przemysłowej wydajności i niezawodności w najtrudniejszych warunkach pracy.
Chatenet CH30 to rodzina samochodów typu quadricycle produkowana od 2007 roku przez włoskiego producenta samochodów Chatenet. Oferowana jest w wersji 3- i 5-drzwiowej z napędem na przednie lub tylne koła, czasem z napędem hybrydowym. Jest to trzecia generacja samochodów Chatenet produkowanych od czasu premiery pierwszej generacji w 1996 roku. Chatenet CH30 jest mniejszy niż samochód […]
Chatenet CH46 to samochód należący do kategorii tzw. urban microcar. Jest to model skierowany do osób szukających ekonomicznego, wygodnego i funkcjonalnego samochodu do codziennego użytku. Chatenet CH46 został po raz pierwszy wprowadzony na rynek w 2008 roku i od tego czasu jest popularny wśród użytkowników na rynkach europejskich i azjatyckich. CH46 jest obecnie w swojej […]
Chatenet CH40 to mikro samochód produkowany w Włoszech w latach 2006-2017. Był dostępny w dwóch generacjach – pierwsza została wprowadzona na rynek w 2006 roku, a druga w 2011. Wersje produkowane w następnych 6 latach to ewolucja pierwszej generacji. Chłodzony cieczą czterocylindrowy silnik o pojemności skokowej 999 cm3 o mocy maksymalnej od 23 do 25 […]